Veelgestelde Vragen

BESTELLEN & BETALEN

Hoe plaats ik een bestelling op cellar33.nl?

1. Ga naar ‘Bestel direct’.
2. Geef aan op welke locatie je onze wijnen hebt geproefd.
3. Selecteer de wijn die je wilt kopen door bij deze wijn te klikken op ‘in winkelmand’. Steeds als je op ‘in winkelmand’ klikt, worden zes flessen (een doosje) aan je bestelling toegevoegd.
4. Klaar? Klik op je winkelmandje helemaal rechtsboven in het scherm. Controleer je bestelling en wijzig indien nodig, klik dan op ‘Doorgaan naar afrekenen’.
5. Selecteer je betaalmethode.
6. Controleer je bestelling en druk op ‘bestelling plaatsen’.
7. Zodra de betaling is afgerond, krijg je een bevestigingsmail en leveren wij de wijn binnen 2 werkdagen bij je af.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Als je bestelling bij Cellar33° succesvol is afgerond, krijg je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Zo niet, dan zou het kunnen dat onze bevestigingsmail in je postvak met ongewenste e-mails is beland. Als je aangeeft dat wij je nieuwe wijnvrienden zijn en dus geen spam zijn, komt het voortaan goed. Als je nog steeds geen bevestigingsmails van ons krijgt, laat dan een bericht achter via ons contactformulier. Wij zullen zo snel mogelijk achterhalen wat het probleem is en het oplossen.

 

Oops, ik heb een fout gemaakt. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Natuurlijk kan dat. Alleen werken we supersnel, omdat we je bestelling zo vlug mogelijk bij je willen afleveren. Het kan dus voorkomen dat je wijnen ons magazijn al hebben verlaten als jij je bedenkt. In dat geval kun je met het contactformulier je wijziging doorgeven. Dan gaan we de flessen die je niet meer wil, omruilen voor andere wijn. We nemen contact met je op om dit te regelen.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons betaal je gewoon zoals jij dat wilt: met Transfer, creditcard, iDEAL of onder rembours.

 

BEZORGEN

Oh, ik kan niet wachten! Wat is de levertijd?

We begrijpen dat je zo snel mogelijk van je wijn wilt genieten en doen er alles aan om je bestelling binnen 2 werkdagen te bezorgen. Als het iets later wordt, laten we dat altijd even weten. Je kunt er dan voor kiezen je bestelling te annuleren of positief te blijven en de wachttijd als extra voorpret zien.

Er zijn toch geen bezorgkosten hè?

Dat klopt, we bezorgen onze wijn gratis in heel Nederland.

 

RUILEN & RETOURNEREN

De wijn valt tegen, wat nu?

Het leven is te kort om wijn te drinken die je niet lekker vindt. Als de wijn tegenvalt, ruilen we deze graag voor je om. Reageer binnen 5 werkdagen na levering via het contactformulier, dan stemmen we de wijnwissel met je af. Even helemaal geen zin meer in wijn? Dan krijg je gewoon je geld terug. Je kunt alles ook nalezen in onze Algemene Voorwaarden, maar die zijn droger dan de droogste Pinot Blanc.

 

ACCOUNT

Moet ik persé een Cellar33° account aanmaken?

Nee hoor, je kunt gewoon bestellen zonder een account. Maar we weten hoe lekker onze wijn is, dus we verwachten dat je nog wel vaker bij ons zult bestellen. In dat geval is een account wel erg handig.

Wat zijn de voordelen van een Cellar33 account?

Met een Cellar33° account bestel je wijn in een paar klikken, omdat je niet steeds opnieuw je adresgegevens hoeft in te voeren. Verder is het leuk om je eerdere bestellingen te bekijken en handig om je nieuwe bestelling te volgen.

Hoe wijzig ik de gegevens van mijn Cellar33 account?


Bij je volgende bestelling kun je je accountgegevens bekijken en eventueel wijzigen. Je nieuwe gegevens worden dan opgeslagen.

Hoe zit het eigenlijk met mijn privacy?


We begrijpen dat je Cellar33° voor jezelf wilt houden als je geheime wijnadresje. Wij doen hetzelfde met jouw gegevens. We gaan daar vertrouwelijk mee om en zullen ze nooit aan derden verstrekken. Voor verdere informatie kun je onze privacy verklaring nalezen.